Pagina's

woensdag 10 november 2010

Wit waxinelicht kaart/doosje.

Hallo allemaal,
Ik heb een kaart/ doosje gemaakt, een variant op de langwerpige kaart, die we allemaal al wel op een blog hebben zien langskomen.
Ik heb de maten dus aangepast en het rond/vierkant gemaakt.















Voor dit kaart-doosje heb ik wit cardstock en wit karton met linnenstructuur gebruikt.
Ik heb creatables van Marianne Design gebruikt.
De krans met hulsttakjes bewerkt met glimmermist en de besjes bewerkt met rode stickles.
De hulstblaadjes zijn ook gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
















De bloem heb ik zelf gemaakt.
Ik heb de bloemblaadjes geponst met een pons van Nellie Snellen en deze stuk voor stuk opgeplakt.
En voor de kern een Creatable Poinsettia gebruikt.
Voor het hart van de bloem heb ik pareltjes gebruikt.
















In de binnenkant van de kaart heb ik een doosje geplakt, met daarin 4 waxinekaarsjes.
Voor de bloem heb ik een Creatable gebruikt en de hulstblaadjes zijn gemaakt van een pons van Nellie Snellen.









Groetjes Jolande.

1 opmerking:

  1. wat een mooi doosje
    kan je er geen workshopje van geven
    ik vind hem echt heel erg mooi
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen