Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Voor mijn Valentijn.

Met al dat mooie roze spul in de winkel had ik ook vreselijke zin om een Valentijntje te maken. Moest van mezelf alleen wel "oud"spul gebruiken. Nou dat is geen probleem want bij mij thuis is het zo een beetje het tweede filiaal van Hobbystunter. Papier is van Bo Bunny Valentijn serie van vorig jaar (of al weer 2 jaar terug??????). Het hart is van Nellie Snellen en ligt hier ook nog in de winkel. Het Magnoliaatje had ik vorig jaar gekocht (schaam was nog nooit gebruikt), de tekst stempel is ook van Magnolia en ligt ook hier nog in de winkel. De randjes met de distresser gedaan, omdat ik een rommelige look wilde creeeren. Het geborduurde heb ik met mijn favoriete tool van het moment gedaan. De SEW EASY (laatste zaterdag van de maand geeft Patricia hier een demo mee).Express heb ik het randje een beetje schots en scheef gehouden vanwege de rommelige look. Ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes Jose

7 opmerkingen:

  1. Oh hij is super Jose! Wat heerlijk dat je ook eens aan knutselen toekomt ;-)
    Vind het papier helemaal top, niks mis met "oud spul".

    Ik zag trouwens van de week pas dat je voor de wedstrijd een nieuwe stempel moest gebruiken.. dat is die van mij niet.. ik had erover heen gelezen.. en dacht alleen Valentijn.. ik ben dus gediskwalificeerd! ;-)

    Fijn weekend meid!
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jose, super gaaf kaartje, lekker "rommelig" en ik wil nu niet meer horen dat je niet kan inkleuren, want Tilda ziet er tpppie uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb deze gezien bij je in de winkel.
    Ziet er prachtig uit.En ik ben blij met me
    SEW EASY
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi José,
    wat heerlijk dat je tijd hebt gevonden om lekker een kaartje te maken. En wát voor eentje! Hij is hartstikke leuk geworden! Enne...wie wat bewaart heeft wat hoor! ;)
    Fijn weekend verder en groetjes,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie Joseeeeeeee,
    Wat is tie LIEF!!! is tie voor Timmie??? hahaha
    Leuk gedaan hoor.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een dotje Jose
    leuk dat je al een 2e filiaal hebt :-)

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo meiden,

    bedankt voor jullie leuke, lieve reacties.

    groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen