Pagina's

donderdag 28 april 2011

Demo...

Hoi allemaal,

Zaterdag een gezellige demo/ make & take gehad bij de hobbystunter. We hebben een paasei versierd en een eierdopje gemaakt, want het was tenslotte paasweekend. We hebben het paasei opgemaakt met de mooie bloemen van de paper blossom ponsen van Joy!crafts.


In de winkel zijn de eieren te bewonderen.



Volgende week 7 mei is Neline er weer met een super leuke demo en 21 mei ben ik er weer. Het zal dan een hele stoere demo worden, met voornamelijk kaarten speciaal voor de man. Leuk ter voorbereiding van Vaderdag...
Hier alvast een kleine look, naar de malletjes die ik ga gebruiken en nu al in de winkel bij Jose liggen of te bestellen zijn via http://www.hobbystunter.com/ . De broekzakjes en strikjes.
Nu heb ik er lieve kaarten meegemaakt, op de demo zie je de stoere kaarten, speciaal voor de man.



De stickers van de babykaarten zijn embossing stickers van Joy!crafts en na te bestellen. Het papier van de kaart met het Magnoliaatje komt uit een scrappakket Dutch Fantasy van Joy!crafts en die komt ook in de winkel bij Jose. De kleine bloemetjes komen uit de paper blossom pons.

Liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaartjes!!
    echt erg mooi
    groetjes. Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anke, hahaha ik zie dat de eierdopjes nog niet waren aangekomen?????
    hihi zal elma effe mailen maar je kaarten zijn ................ohhhhhhhhhhhhhhhh zo gaaf.
    knuf jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de eierdopjes neergezet voor je Anke, was een probleem met m`n kabel, die is denk ik met de paashaas mee-))
    Rest van de foto`s stuur ik vandaag via de mail.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen