Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Foto op canvas verwerkt.

Ik heb een foto verwerkt op canvas.
Het canvas heb ik een lichte tint gegeven met paper soft color ( dit is een zeer vloeibare verf, die je makkelijk uitwrijft).
De randen heb ik wat aangezet met een bruine tint paper soft color.
Daarna heb ik de achtergrond bestempeld met een achtergrond stempel.
Het papier is van Bo Bunny, de randen heb ik bewerkt met de distresser en distressinkt.
De foto heb ik geprint op aqaurelpapier (Cotman Water Colour) geprint.
Het hoekje is gemaakt met een Creatable van Marianne design.
Ik heb nog gehaakte randjes gebruikt, met parelkraaltjes erop.
Kun je niet haken, dan heeft Jose prachtig kant en gehaakte bloemen in de winkel.
In de hoek heb ik nog plakparels geplakt en op de foto heb ik hoekjes geplakt.

De swirl heb ik gemaakt met een Alterations van Tim Holtz en van chipboard, heb je geen mal van een swirl, Jose heeft prachtige swirls van chipboard in de winkel.
De swirl heb ik geverfd met crackle paint en toen gedroogd met een heattool, daarna
heb ik het nog bewerkt met distressinkt.
De roosjes zijn gemaakt met creatables van Marianne Design, in het hart van de roosjes zit een parelkraal.

Alle materialen kun je vinden bij Jose in de winkel/ webwinkel.
Op het canvas en de gehaakte randen na.
Jose heeft wel andere maten canvas en de gehaakte randen heb ik zelf gehaakt.

Groetjes Jolande.

7 opmerkingen:

  1. gaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffff
    do I need to say more????????????????

    greetz jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige layout Jolande, erg mooi
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Jolanda,wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow Jolanda, errug mooi!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi zulke effecten op een canvas! Het vergt wel enige handigheid denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ander effect wat ik wel kan aanraden is een sepia of zwart/wit effect voor een foto op canvas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk ook eens voor mooie effecten op https://canvasfoto.nl

    BeantwoordenVerwijderen