Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Wags & Whiskers fairie

Hier eindelijk weer eens kaartje (eigenlijk tag) van mij. Ik had dit leuke stempeltje van Wags en Whiskers al een tijdje geleden bij José gekocht maar nog niet gebruikt, zonde hé want ze is juist zo snoezig.

Toen ik van de week de radertjes van mijn hersenen liet lopen, zag ik deze leuke snijmallen van Spellbinders bij José liggen en toen dacht "radertjes radertjes hé, die zijn voor mij".
En ze zijn super om mee te werken.
Het papier is uit de serie Botanical van Papermania (een klein blokje). De tekststempel is van Kaisercraft en de plakparels van Kars.


Veel hobbyplezier!

groet
Miranda

5 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een Tag Miranda. Geweldig mooi.

    Gr. van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoezig en je tag is geweldig, mooie mallen gebruikt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    Wat issie leukkkkkkkkkkkk, en wat kan er veel op een tag hihihi.
    Maarre niet zo leuk he die spellbinders, je mag ze best omruilen hoor (lol).

    greetzzzzzzzzzz jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een SNOEPIE!!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen