Pagina's

woensdag 4 mei 2011

Maritiem mannenkaart.

Het viel niet mee om dit kaartje op de foto te zetten, want ik heb een plastick sheet gebruikt en dat weerkaatst zo lekker.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van Viva en zitten op één sheet.
Ik heb craftpapier gebruikt.
De stempel in het midden heb ik met bruin gestempeld.
Daarna heb ik de randen gepoetst met inkt, 3 kleuren blauw.
De randen heb ik gestempeld met donkerblauw inkt en de zeester met donkerbruin.

Op de kaart van cardstock heb ik een plastick sheet gebruikt.
Hierop heb ik met witte inkt (stazon) gestempeld.
Ik heb dit op een dubbele witte kaart geplakt.
Een stukje touw met houten knopen eraan voor de afwerking.

Alles voor deze kaart kun je bij Hobbystunter vinden.

Groetjes Jolande.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi!
    Wat een leuk idee
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is heel apart geworden wel een mooie mannenkaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeeeeeel erg leuk geworden.

    groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke kaart! kben dol op maritieme kaarten ivm Jeroen zijn werk.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen