Pagina's

vrijdag 27 mei 2011

Keukenprinses.

Ik heb dit gemaakt voor in de etalage bij Hobbystunter, wat in het teken van koken stond, inmiddels is het een prachtige Tim Holtz etalage.
Deegroller en spatels komen bij Xenos vandaan.
Papier is van magnolia.
De cupcakestempels heb ik ingekleurd met aqaurelpotloden.
Het schort komt uit het blad kadoosjes.
De doily is gemaakt met een creatable.
Voor de rozetten op de spatels heb ik kant gebruikt.
Op de deegroller, langs het papier heb ik een randje gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Verder voor de afwerking, lint en kant gebruikt.

Tilda is ingekleurd met Derwent potloden.

Kom gezellig kijken naar de nieuwe etalage.

Groetjes Jolande.

2 opmerkingen:

  1. Woh wat een gave keuken princes is dat geworden . En je was niet de enigste met problem met inloggen van de week. Volgens mij lag bijna alles plat in blog land. gr gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende creatie!
    Super
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen