Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

Baby cadeau-doosje.

Tijdens een freubelochtend bij hobbystunter heb ik dit doosje gemaakt.
Het papier is van Magnolia.

Het doosje open, er past een rompertje in.

De bovenkant van het doosje.
Ik heb een swirl gestempeld, daarna heb ik de lijnen overgetrokken met een lijmpen en bestrooid met ultrafijne glitter.
Voor de bloemetjes heb ik een pons gebruikt, in het hart van de bloemen heb ik een kraaltje geplakt, dit heb ik met glossy-accents gedaan.
De vlinder is een creatable van Marianne Design, op het lijfje heb ik rijstkraaltjes geplakt.

De stempel is van magnolia en heb ik ingekleurd met distress-inkt, de schaduw heb ik met een aquarelpotlood gekleurd.
De vleugels en kantjes heb ik met stickels bewerkt.
Achter de stempel heb ik een doily geplakt.

Fijn week-end, groetjes Jolande

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd van een doosje is het geworden Jolande. Leuk die stempel ook.
    Weer heel anders dan mijn doosje. Leuk om te zien hoe verschillend we het allemaal afmaken.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi , wat een leuk doosje voor een klein kadootje
    prachtige gemaakt hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolande,
    Kun je mij misschien vertellen of dat stempeltje van die liggende baby van Magnolia nog ergens te koop is?
    Groetjes, Helga

    BeantwoordenVerwijderen