Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Edwin waiting for fish


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien.
Deze Edwin uit de nieuwe serie
is erg populair, ook mijn mede-dt collega
Miranda heeft hieronder een prachtige
kaart met deze Edwin gemaakt, maar
overal in blogland kom je deze Edwin tegen.

Nu vind ik hem zelf ook super.
Ik ben, toen José de stempels binnen-
kreeg, langsgegaan en heb
de mand met stempels op schoot genomen
en zo ben ik ze uit gaan zoeken.
Wat is deze serie toch weer geweldig leuk!

Ik heb Edwin ingekleurd met Distress inkt. Het
papier is van Maja en komt uit de nieuwe Zee serie.
De radartjes zijn met een Tim Holtz stans uitgestanst.

Terwijl ik dit zit te typen, valt het er buiten met bakken
tegelijk uit, toch wil ik jullie allemaal
een fijne dag wensen ;-)

Groetjes Hélène



1 opmerking:

  1. aah wat een schattig kaartje is dit toch!
    de stempel is ook prachtig.

    groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen