Pagina's

woensdag 15 juni 2011

gone fishing

Onlangs heb ik onder andere bij José wat flesjes alcohol inkt gekocht en daar kan je hele leuke achtergrondjes mee maken. Ik heb de inkt en alcoholoplossing afwisselend op een sheet gedruppeld en dan gebeuren er leuke dingen. Er ontstaan prachtige patronen, die je weer mooi met andere stempels kunt combineren. Hier heb ik een vissende Edwin gebruikt (uit de laatste magnolia serie). Edwin is ingekleurd met kleurpotlood. Bij gebrek aan een stempel van een vis, heb ik zelf maar eentje getekend.

fijne dag vandaag!!

gr
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje. En die vis is ontzettend goed gelukt..dus niet erg dat je er geen stempel van had :D. De edwin vind ik trouwens erg mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaart! Prachtig effect met het inkt en je zelf getekend vis is net een stempel zo mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen