Pagina's

maandag 18 juli 2011

Kaart Azië

Goede Morgen allemaal,


Ik post vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de Azië etalage.

Qua zon en temeratuur zou ik liever daar nu zitten, want de regen wordt ik nu wel zat hoor.

Natuurlijk wel heerlijk knutselweer, maar ja ik heb ook nog een hond die 3x per dag naar buiten wil haha.

Nu de kaart, ik heb de stempels(viva zie foto onder ) ingekleurd met Distressinkt, uitgeknipt en op groen cardstock geplakt.

De randjes gedistressed en weer op oranje cardstock gepkakt.

Lintje met bloemetje erop en klaar ben je!




Groeten Patricia.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patrice, wat een mooi en vrolijk kaartje heb je ermee gemaakt! Heb 'm al in t'echt bewonderd!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze kaart Petrice, toch mooie stempels hebben Vilda toch altijd.

    Groetjes en tot gauw,

    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen