Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Edwin speelt tennis.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de etalage van Hobbystunter.
Jose heeft de Magnoliaserie " The Winner takes It all " en ze zijn zo leuk.
De kaart is met Magnoliapapier gemaakt en de randen heb ik bewerkt met distress-inkt (Frayed Burlap).
Het tennisnet heb ik gehaakt en aan sateprikkers vastgemaakt.
De swirl is gemaakt met een stans van Tim Holtz en bewerkt met crackle-paint.
In de drie knopen heb ik een geponste cirkel geplakt.
In de onderste hoeken heb ik fotocorners gebruikt, deze heb ik wit geverfd en daarna bewerkt met Distress-inkt (Frayed Burlap).

Ook de achterkant heb ik netjes afgewerkt, met hetzelfde papier, ik heb een vakje gemaakt waar een tag in zit.
De tekst is van Marianne Design.

Ook op de tag zit een vakje waar je geld in kan doen, om cadeau te geven.
Edwin heb ik ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

1 opmerking:

  1. gossie wat een plaatje! Leuk effect, dat tennisnet. En wat heb je Edwin mooi ingekleurd!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen