Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Klein kaartje.

Klein kaartje, 10.5 x 10.5 cm.
De basis kaart heb ik met Distress stain (weathered wood) in gesmeerd en gedroogt met de heattool, (kan natuurlijk ook aan de lucht drogen).
Het oplegkaartje is 10 x 10 cm.
Ik heb het eerst ingesmeerd met Distress-stain ( antique linen).
Ik heb uit karton een bloem geponst en dit gebruikt als mal, de grote bloemen heb ik met Distress-stain (weathered wood) gesponst en de kleine bloemen met een Distress-inktkussen ( Dusty Concored en Milled Lavender).
Daarna heb ik het papier ingespoten met water, gedroogd en daarna met glimmermist ingespoten en weer gedroogd.
De inkt gaat wat uitlopen en dit geeft een mooi effect (vind ik).
De stempel is van Canban.



De swirl heb ik bewerkt met distress-stain.
Het satijnlint was gewoon wit en heb ik gekleurd met distress-stain en de bloem is bewerkt met distress-inktpad.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat plakpareltjes.
Ik heb voor deze kaart alleen maar glad wit kaartkarton gebruikt, wat ik bewerkt heb met inkt.

De distress-stain is heel makkelijk om mee te werken en ik ga in ieder geval alle kleuren bij elkaar sparen.

Groetjes Jolande


1 opmerking:

  1. Wauw wat een plaatje heb je gemaakt, zeg! Erg leuk idee, maar wel veel werk lijkt me.
    Fijne maandag, groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen