Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

stamps and stains

De afgelopen weken zijn er bij José in de winkel een aantal nieuwe leuke artikelen van Tim Holtz binnengekomen, o.a. de nieuwe distress stains en een heel mooi stempelvel genaamd "Papillion".
De nieuwe distress stains zijn echt superleuk om mee te werken, je krijgt er een intensievere kleur mee op je papier dan met de distress inkt en het je kunt heel snel grote oppervlaktes insmeren. Echt erg gaaf, gelijk aanschaffen zou ik zeggen!

Ik heb op de achtergrond eerst de papillion stempel gebruikt met transparante embossingpoeder. Daarna heb ik de stains op craftsheet aangebracht en mijn papier er door heen gehaald. Door er nog wat water op te spuiten ontstaan er mooie patroontjes. Het papier heb ik daarna met de heattool gedroogd en er de vlinderstempels met zwarte inkt opgestempeld.

De paspop, de rok (+ vogelkooi), het kroontje en de fleur de lis zijn allemaal snijmallen van Tim Holtz. Deze heb ik op dezelfde manier geverfd als het achtergrondpapier. Op het lijfje van de paspop heb ik de vlinders nog een keer gestempeld. Het rokje (vogelkooi) heb ik op paarse tule geplakt.

Het tandwieltje op het hoofs van de paspop is een mal van spellbinders, de takken zijn een mal van Marianne creatables en de vlinder is van papercraft.

Alle materialen zijn te koop bij de Hobbystunter.

groetjes
en een fijne dag allemaal

Miranda

1 opmerking:

  1. Het is weer een gaaf excemplaar hoor.
    En ja de kleuren zijn heeel moooi
    Het is weer prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen