Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Art Journal



Ik heb de smaak van Art Journal te pakken. Jose heeft een winkel vol met leuke spulletjes voor het maken van art journal pagina's. Voor de achtergrond heb ik verschillende soorten stempelinkt gebruikt, zoals cat's eye en distress. Het witte is de achtergrond is gesso. Verder heb ik stempels gebruikt van Tim Holtz (bitty grungy). De bloemen, gras en tekst heb ik getekend met een witte gelpen en zwarte viltstift.
Het poppetje is van Stampotique. Helaas heeft Jose dit merk niet, maar in de winkel zijn echt heel veel leuke stempels die je kunt gebruiken voor je art journal, want eigenlijk mag en kan alles.
De tekst is van Albert Einstein en hij spreekt mij wel aan:
" Joy in looking and comprehending
is nature's most beautiful gift"


groetjes
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten