Pagina's

maandag 19 september 2011

Magnolia Special Edition


Hoi hoi,

Wat was het gezellig zaterdag! En wat leuk om zoveel creatieve mensen aan mijn tafel gehad te hebben.
Vanaf vandaag is de Special Edition Tilda in de winkel verkrijgbaar. Voor de workshop dag had ik nog 2 voorbeelden gemaakt met deze Tilda, en vandaag wil ik jullie deze laten zien.
Ik heb een kerstlabel gemaakt met het Kerstpapier van Eline. Het gestanste hert is van Tim Holtz en het kleine label van Magnolia, evenals het sierrondje waar de tekst in staat. De tekststempel is van Lili of the Valley.

Tilda is ingekleurd met distress inkt op Cotman aquerel papier 190grams.
De volgende kleuren heb ik hiervoor gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- worn lipstick
- barn door
- antique linen
- walnut stain
- black soot
- pine needle
Voor het randje onderaan de jurk heb ik Stickles gebruikt.

Fijne dag allemaal,

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Oh I'm looking for that stamp but I don't understand what you are saying about this post. Could you please let me know where I can buy that Magnolia? Is gorgeous!

    I love your card. So cute!
    Hugs,
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen