Pagina's

maandag 10 oktober 2011

Kerstkaart

Misschien wel een beetje vroeg, maar ik ben helemaal in de ban van de kerstkaart. Dat komt omdat ik er nogal veel moet (wil) maken. Elke week een paar, dan kom ik er wel.

Vandaag een niet al te ingewikkelde kaart met........


een lantaarn.
Deze mal heeft Jose sinds vorige week in haar winkel en ik vind m helemaal geweldig.
Ik heb m uitgestanst met de cuttlebug op wit papier en daarna bewerkt met Distress-inkt Frayed Burlap.
Het papier is van Making Memories.
De bloem is gemaakt met een grote en een kleine pons van Nellie Snellen evenals de hulstblaadjes.
Het lint komt uit de oude doos (weet niet meer waar ik dat gekocht heb), maar Jose heeft heel veel mooie linten.
Het plaatje is van een nieuw vel van Marianne Design, waar nog veel meer mooie kerstplaatjes op staan.
Alles (behalve dit lint dan) is te koop bij Jose in de (web)winkel.

Groetjes en veel knutselplezier,
Henriƫtte

3 opmerkingen: