Pagina's

maandag 14 november 2011

geld tasje

Goede Morgen
Deze keer heb ik een geld tasje gemaakt. Ik heb gebruikt het scrappapier van Maje Design Vintage Winter een hele mooie lijn bij Jose in de winkel.
De slee is een creatables van marianne design de randje heb ik met stickels bewerkt.
Het klepje heb ik met een creatables van nellies gedaan en met een embossing-folder door de vagebond gehaald zodat er hartjes ontastaan. De kerstster heb ik met de bloemen pons van joy crafts gemaakt en heb daarvoor glitter papier gebruikt en daar zijn ook de sneeuwvlokken van gemaakt.
Aan de binnenkant heb ik van rood een vakje gedaan met een cirkel pons een stukje eruit gehaald en ook met de embossing-folder bewerkt en een klein tagje erin. Onderin heb ik van de creatables het dorpje gedaan en ook bewerkt met stickels. Een leuk geld tasje voor iemand die in de winter jarig is.
Fijne maandag groetjes Marie

2 opmerkingen: