Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Kerstkaartje met stempels van Eline's Winterhuis.

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt.
Ik heb glad kaartkarton gebruikt en dit bewerkt met distress-inkt.
Ik heb strookjes papier gescheurd en dit als mal gebruikt en toen gepoetst met de distress-inkt om zo het sneeuweffect te krijgen.
Daarna heb ik de lucht gepoetst met verschillende kleuren distress-inkt over elkaar.
De stempels zijn van Eline's Winterhuis.
Ik heb organzalint in plooitjes op de kaart genaaid en daaroverheen parelkoord genaaid.
Op de sneeuwvlokken heb ik kraaltjes geplakt met Glossy Accents.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

De bomen heb ik 1x beinkt met Vesafine en toen 3x gestempeld, zo zijn de achterste boompjes wazig,



Fijn weekend, Groetjes Jolande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten