Pagina's

maandag 21 november 2011

Stempels van Maja Design.

Hallo allemaal, ik heb dit keer een kerstkaart gemaakt met het prachtige papier van Maja Design (winter vintage) en stempels van Maja Design.
De sneeuwvlokken zijn stempels van Maja Design, ik heb ze gestempeld met embossinginkt en bewerkt met wit embossingpoeder, hierop heb ik strassteentjes geplakt.
Ook de tekst is een stempel van Maja Design en bewerkt met embossingpoeder.
Het rechthoek is een Craftable van Marianne Design, ook hierop heb ik strassteentjes geplakt.
Verder heb ik nog een kantje gebruikt en wit lint voor de strik.

De sneeuwpop ( ook een stempel van Maja Design, past mooi bij het papierblokje winter vintage) heb ik gestempeld op kraft en ingekleurd met Derwents.

Alle materialen zijn te koop bij Jose in de (web)winkel.

Groetjes Jolande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten