Pagina's

donderdag 1 december 2011

Rubons kerst...

Hoi allemaal,

Aanstaande zaterdag zal ik helaas geen demo geven, i.v.m de sinterklaasdrukte, natuurlijk sta ik in januari weer voor jullie klaar en ik kan zeggen er komen weer heel veel super leuke produkten en ook gewoon weer eens wat anders!!
Toch wil ik jullie iets laten zien vandaag en dat zijn de schitterende kerst rubons, ze zijn heel gemakkelijk te gebruiken op je kaarten, menu kaarten, naamkaartjes enz enz..... en geven een mooie uitstraling.
Deze 2 kaarten heb ik gemaakt met de rubons. Jose heeft ze in de winkel en ook via haar webwinkel zijn ze te bestellen http://www.hobbystunter.com/n3/5518/17932/18064/Overige.htm. Dus als je nog wat kaarten nodig heb, met deze rubons heb je snel een mooi effect.




Liefs Anke

2 opmerkingen: