Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Het is een meisje

Nog een keer een babykaart van mij. Dit keer voor een meisje.


De stempel die ik heb gebruikt is weer een Me-to-You ingekleurd met Derwent potloden en daarbij heb ik doezelaars en geurloze terpentine gebruikt.
Dit keer heb ik papier van CreaMotion genomen. Zowel het achtergrondpapier als het uitgestanste ovaaltje. Voor het ovaal heb ik een scalloped Nestability gebruikt en hier heb ik de tekst van Slaap Kindje Slaap op gestempeld van de clearstamp-set van Marianne Design. De tekst Welkom Lief Kleintje is ook van deze set.
De vlinder is een malletje van Joy. Het lijfje van de vlinder heb ik bewerkt met Distress-inkt en daaroverheen nog glitters aangebracht (stickles).
Dan nog een strik met een kinderwagen-bedeltje.
Alles voor deze kaart heb ik in de winkel gekocht.

Groetjes Henriƫtte

3 opmerkingen:

  1. ohhhh wat een lieffie zeg!
    heelleuk.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje ,erg leuk om na te kijken. Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer snoezig uit
    Heb de stempel bij Jose in bestelling staan,want deze kun je voor verschillende doeleinden gebruiken En zeker voor babykaarten
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen