Pagina's

zondag 1 januari 2012

Lizzy plukt bloemen.

Allereerst wil ik iedereen een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar toewensen.
Voor mijn kaartje heb ik een oudere papierlijn gebruikt van Marianne Design (Eline's Babies).
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een Creatables van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met een daisypons, in het hart hiervan heb ik een strassteentje geplakt.
De hoekjes heb ik wit gemaakt met nagellak en over de natte lak heb ik glitters gestrooid.

De afbeelding is vrij groot en daarom heb ik voor dit model kaartje gekozen.
De kaart is 15 bij 15 cm.

De stempel is van Joy Crafts (Lizzy Daisies).

Ik hoop op een mooi, creatief jaar samen met het dessinteam en Jose en dat we weer veel moois mogen maken om aan jullie te laten zien.

Groetjes Jolande.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit en prachtig ingekleurd.
    Allemaal ook een liefdevolle,gezonde,en natuurlijk een creatief 2012 toegewenst.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Jolande.

    Heel veel goeds toegewenst voor het nieuwe jaar.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen