Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Vintage geboortekaart

Woensdag was ik in de winkel en daar hingen zulke leuke mallen van Marianne Design dat ik het niet kon laten er twee te kopen.
Ik ben er thuis gelijk mee aan de slag gegaan en heb weer een geboortekaartje gemaakt, dit keer een vintage.
Het plaatje is van een foto-vel van Marianne Design uit de serie Nostalgia. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit mijn restanten-doosje.
De takjes en het vogeltje dat op de bovenste bloem zit zijn van één van de nieuwe mallen die ik heb gekocht.

                                                                        LR 0206

Ik heb het takje 3x en het vogeltje 1x  gesneden en geëmbost en daarna met distress-inkt bewerkt.
Het hartje dat op de kaart verwerkt is is ook van Marianne Design, maar dan een oudere mal waarvan ik het nummer niet meer weet.
De bloemen heb ik ook aan de randjes bewerkt met Frayed Burlap en in het midden heb ik een strass-steentje geplakt.
Deze kaart heeft een ander modelletje dan jullie van me gewend zijn en is echt om neer te zetten.
Veel knutselplezier vandaag.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Vind je kaart super gemaakt met alle creaties erop geweldig
    Alleen vind ik het persoonlijk geen geboortekaart, maar goed dat we allemaal onze eigen ideeen en smaak hebben
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen