Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Er is er Eén jarig.......






Zaterdag had Jose nieuwe mallen van Marianne Design binnengekregen. Ik kon het niet laten er een aantal van te kopen, want ohhh, wat zijn ze allemaal weer leuk.
Omdat het wel erg kriebelde ben ik gelijk aan de slag gegaan met de nieuwe craftable van een envelopje (CR1211). Het zijn 2 malletjes: een envelopje en een insteek-kaartje.
Het scrappapier dat ik heb gebruikt is uit de oude doos (moet tenslotte ook eens op).
Allereerst heb ik het rose papier met een een embossing-folder door de Cuttlebug gehaald waardoor over heel het papiertje Happy Birthday geëmbost staat.
Daarna heb ik het envelopje gemaakt en opgeplakt op de ondergrond.
Het insteek-kaartje heb ik met een ander kleurtje gemaakt.


Daarop heb ik een tekst gestempeld met een nieuwe sheet clear-stamps van Marianne Design die ook  in de winkel ligt.
De bloemen zijn geponst en geëmbost met ponsen van Nellie Snellen.
In de hartjes van de bloemen heb ik met een perle-pen allemaal kleine pareltjes gemaakt.
Het parel-strikje op het insteek-kaartje geeft houvast bij het in en uit het vlopje halen van het kaartje en  is ook te koop in de winkel.

Mijn kaart is af.
Het malletje is wat mij betreft een succes want niet alleen op een kaart, maar ook aan een kadootje is deze mal leuk te gebruiken.

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten