Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Babykaart


Hallo allemaal,

ik heb deze keer een babykaart gemaakt. Ik vind het papier van Graphic 45 altijd erg mooi. Ideaal om vintage kaartjes mee te maken. Vintagekaartjes maak ik ook regelmatig. Ik zoek dan plaatjes op internet en print deze dan uit op cardstock.


Deze keer heb ik een plaatje van internet geprint op canvasprinterpapier, dit kan je kopen bij de Action en is heel leuk om te gebruiken. Het resultaat is erg mooi.
Ik heb dit papier ook gebruikt om een  zwart-wit foto op te printen. Kijk maar even op mijn blog, daar staat een lay-out op van mijn nichtje.


Bij dit babypapier van Graphic 45, Little Darlings Collection, zit ook een stickervel en daar heb ik de tekst van gebruikt.

Hier kan je goed zien wat het resultaat is van het canvaspapier.

Het papier komt bij Jose vandaan, bloemetjes zijn stansen van Marianne design en het lint had ik zelf nog liggen.

Fijen dag, groetjes Jannie

2 opmerkingen:

  1. Wat veen mooie kaart en zo leuk die foto.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd en goed idee om op canvas te printen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen