Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Rood, wit en blauw

Hallo allemaal,

ik had ergens op een blog deze Magnoliastempel gezien. Die vond ik zo leuk dat ik hem heel graag wilde hebben. Het was vlak voor de Kreadoe en dus alle kraampjes afgelopen voor deze Magnolia. Niemand wist welke ik bedoelde, niemand had er van gehoord. Uiteindelijk heb ik een zittende Tilda gevonden met een pakje in haar hand. Ik dacht dan heb ik me zeker vergist. Tot ik opeens een mailtje kreeg van een vriendin die vroeg: Ken jij deze Magnolia?
Ja die kende ik en was er naar op zoek geweest.Toen bleek dat het een stempel was die speciaal voor de Hobbystunter was gemaakt.



Nu ik in het designteam zit bij jullie vond ik dat ik ook een kaart moest maken met deze Tilda.Ik vind hem nog steeds heel leuk.

De kaart is in rood, wit en blauw omdat de etalage ook die kleuren heeft. Het papier is van Maja design, Live in the country.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag, groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kaartje,diestempel is ook zo geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen