Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Mijn eerste bijdrage, een kaartje met Magnolia

Vandaag mijn eerste bericht als lid van het Design Team van de Hobbystunter.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Saskia, 31 jaar. Ik ben getrouwd met Theo. Naast de zorg voor onze twee kinderen Thijn en Anouk, werk ik als lerares op een basisschool in Rotterdam. Verder probeer ik zoveel mogelijk tijd vrij te maken om lekker te kunnen knutselen. Ik ben al jong begonnen met veel verschillende technieken. Op mijn twaalfde spaarde ik al stempels en maakte hier kaarten mee, daarna heb ik een tijd poppetjes van vilt en (zeep) kettingengemaakt. Verder vind ik het leuk om te scrappen, maar de laatste 3 jaar maak ik vooral kaarten en creaties met Magnolia. Twee jaar geleden ben ik begonnen met mijn eigen blog. Het grootste deel van mijn hobbyspullen koop ik bij de Hobbystunter, ik vind het daarom ook heel leuk dat ik lid van het DTteam ben geworden.

Dan mijn eerste creatie voor op het blog, een kaartje met Magnolia. Ik heb op koninginnedag bij José deze prachtige stempel van Magnolia gekocht. Het designpapier is ook van Magnolia. Het afdrukje heb ik als het ware opgehangen met kleine brads. 
 Zo heb ik geprobeerd een soort kijkje onderwater te kunnen maken, hier heb ik met distressinkt vissen gestempeld.
 Ook de binnenkant heb ik versiert met een restje designpapier en een mooi vierkant "kleedje" gemaakt met een stans van Cheery Lynn.
Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Zo Saskia de kop is eraf,en met een geweldig leuke kaart!!Helemaal leuk met die visjes en de binnenzijde zo leuk afgewerkt.

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saskia succes als DT team en je kaartje is helemaal TOPPIE.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen