Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Magnolia ontmoet Different Colors

Vandaag heb ik de beurt om iets aan jullie te laten zien en het is tevens de dag waarop ik voor het eerst een demo ga geven. Bij deze wil ik dus nog een klein tipje van de sluier oplichten van wat je allemaal kan met de prachtige stempels van Different Colors. Ik heb de stempels gebruikt om een achtergrond te maken bij een stempel van Magnolia uit de nieuwste collectie. Zo kun je prachtig designpapier maken in de kleuren die je wilt gebruiken. Ik heb nog veel meer met deze stempels gedaan, als je wilt zien wat, kom dan vanmiddag langs. Ik ben bij de Hobbystunter van 13:00 tot 16:30. Koffie, thee en wat lekkers staan voor jullie klaar.


Groetjes Saskia
(Mijn blog is trouwens http://kreasas.blogspot.com)

3 opmerkingen:

  1. schattig kaartje, succes vandaag en vooral veel plezier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje en helaas ik kan niet komen veel succes Saskia en veel plezier met de demo.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De demo was erg leuk en gezellig en de kaarten op je Blog zijn stuk voor stuk erg mooi!!!!

    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen