Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Workshop


Hallo allemaal,

hierbij twee detailfoto's van de workshop die ik geef op dinsdag 24 juli bij de Hobbystunter.



Het thema is zomer en we gaan werken met een canvas en Magnoliastempels,
dan wordt het toch nog een mooie zomer.


Nieuwsgierig geworden? Geef je dan op via de webwinkel van de Hobbystunter.
Tot 24 juli!

Gisteravond een workshop gevolgd bij Miranda Art Journey. Als je niet bang bent om vieze handen te krijgen is het erg leuk om te doen. De kaarten die ik gemaakt heb kun je vinden op  mijn eigen blog. Ik zou zeggen koop eens wat flesjes spray inkt bij Jose en ga aan de slag. Je kunt vaak meer dan je denkt.

Bedankt voor het kijken, en zeg nu zelf geen beter hobbyweer dan regen en wind!

Groetjes Jannie.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt, ik heb er veel zin in. Hoor net dat die vol zit, wel heel leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er gaaf uit. Heb de foto in het groot gezien. Echt heel mooi gedaan. Jammer dat ik niet kan komen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen