Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Zwart-wit

Het nieuwe thema van de etalage is zwart-wit. Nel heeft de etalage weer heel mooi ingericht. Helaas was ik wat te laat met mijn voorbeelden voor de etalage, maar als het goed is staan ze er nu wel in.

Van zwart karton heb ik dit kaartje gemaakt. Het is een soort kastkaart dit model heb ik met de scorpal gemaakt. Vervolgens heb ik een swirlstempel gestempeld met Versamark (clear inkt) en er witte embossingpoeder opgestrooid en vervolgens verhit met de heattool.
 Van wit cardstock heb ik er een soort band om gemaakt waar ik met een pons een cirkel op heb gemaakt met daarop weer een bloemetje.
In de "kast"kaart heb ik de Magnolia harttag geplakt met een tekst er op en een gestanste bloem.
Bedankt allemaal weer. Een fijne dag vandaag en kom allemaal kijken bij de demo van Patricia met alcoholinkt. Ben benieuwd wat voor mooie dingen ze heeft gemaakt.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten