Pagina's

vrijdag 14 september 2012

Caloriearm

 
Hallo allemaal,
 
 
Ik dacht dat ik steeds handiger werd met de computer. Nou dat valt dus wel tegen. Saskia had duidelijk uitgelegd hoe ik een artikel van te voren kon maken en dan op een later tijdstip publiceren maar ja, had wel wat klaar gezet maar vergeten op publiceren te klikken dus niets van mij gehoord vorige week.
 
Ben vanmiddag terug gekomen van mijn vakantieadres. Heb niet veel geknutselt het was goed weer dus veel naar buiten. Maar had wel een boekje van Marianne Perlot mee over het maken van cupcakes. Ik heb er een aantal gemaakt. Het is erg leuk om te doen en je hebt snel resultaat. En wat ook belangrijk is, ze zijn caloriearm en mogen dus altijd!
 
 


Zouden jullie het leuk vinden als ik hier een workshop van maak? Laat het  Jose even weten, bij voldoende belangstelling kunnen we dan een datum plannen.

Bedankt voor het kijken en tot gauw, groetjes

Jannie.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ziet er mooi en lekker uit. Jammer dat het vorige week niet is gelukt met je bericht klaarzetten.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen