Pagina's

donderdag 20 september 2012

Demo zaterdag 22 september

Aanstaande zaterdag is er weer een demo. Deze keer is er een demo met de Spellbinders en de Vagabond. Ik neem mijn Vagabondmachine mee om te laten zien hoe groot het gemak is van deze machine. Bij deze een waarschuwing, ik was er na een keer bij iemand ermee gewerkt te hebben aan verknocht en wilde er zelf een  hebben. Ik kan niet meer zonder. 
Ik heb met de Spellbinders weer heel veel verschillende voorbeelden gemaakt. 
Hier alvast een voorproefje.

 Naast de Spellbinders heb ik ook een aantal van de nieuwe Marianne Design producten gebruikt.
Er zal ook een leuke make en take te maken zijn.

Ik hoop dat jullie gezellig langskomen. Ik heb er weer zin in.
De demo is van 13:00 tot 16:30, komen kijken is natuurlijk gratis en meedoen kan tegen een kleine vergoeding.
Groetjes Saskia

1 opmerking: