Pagina's

maandag 24 september 2012

Herfst

Mijn excuses, eindelijk een berichtje. Ik plaats tijdelijk ook op zaterdag berichtjes, maar door de demo ben ik dat vergeten. Ook vandaag is mijn berichtje later, omdat ik vergeten was het gisteravond in te plannen.
Ik heb wel een mooie herfstslinger om te laten zien. Dit was een van de voorbeelden voor de demo van Spellbinders en is voor de nieuwe etalage. Als het goed is heeft Jannie vandaag de etalage in herfstsferen gebracht. Ik ben nog niet geweest vandaag, dus heb het nog niet gezien maar het zal er vast mooi uit zien. Buiten is de herfst in ieder geval begonnen, heerlijk weer om te knutselen of om even bij José langs te gaan.

Nu even over mijn herfsthanger. Ik heb deze gemaakt met de grote spellbinders van cardstock. Het designpapier is van Magnolia, net als alle stempels die ik heb gebruikt. De stempels zijn van verschillende collecties. Op de foto komt het niet zo mooi uit als in het echt, dus ga gerust naar de winkel om het in de etalage te bewonderen.
Dan wil ik ook nog even laten zien wat we als make en take hebben gemaakt afgelopen zaterdag. Wat was het gezellig druk in de winkel. Ik heb echt van de middag genoten. Er zijn prachtige theezakjes gemaakt met de Spellbinders. Nog mooier dan mijn voorbeeldje, helaas heb ik daar geen foto van, maar degenen die een blog hebben kunnen misschien een link achter laten naar hun berichtje, zodat het toch voor
 anderen ook te zien is.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog en tot donderdag dan zal ik de rest van de demodag laten zien.
groetjes Saskia

1 opmerking:

  1. Hoi, nou hij hangt in de etalage hoor, ook je pompoenmandje staat er in. Ben zelf wel erg tevreden met hoe de etalage er uit ziet, was m'n eerste keer.
    Vond de make en take van zaterdag erg leuk en ik denk dat het wel een kerstcadeau voor Jet haar medewerkers gaat worden. Het gaat in ieder geval sneller dan een boekenlegger.

    groetjes Jannie en Jet

    BeantwoordenVerwijderen