Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Letter

 
 
Hallo allemaal,
 
in augustus was ik bij de Xenos en zag daar het alfabet staan van kraft. Gelijk zag ik mijn gedachten hoe ik die leuk kon oppimpen. Dus gelijk gekocht en aan de slag gegaan. Nu zag ik op het blog van Kreja Teja, dat je bij haar ook patronen van letters kan bestellen. Die moet je dan zelf maken van cardstock, dan zijn deze handiger vind ik zelf. Alleeen zijn niet alle letters meer verkrijgbaar bij de Xenos.
 
 
 
Voor Jose heb ik de letter J gemaakt. Hem oppgepimpd met Magnolia stempels, deze ingekleurd met Copic Markers. De blaadjes zijn van Crealies. De bloemetjes zijn van Magnolia en de roosjes bij Jose uit de winkel.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend. Het gaat heel hard sneeuwen vandaag, dus lekker weer om te hobbyen. Lekker nog met Kerstversieringen aan de slag.
 
Groetjes Jannie

4 opmerkingen:

  1. Super mooi opgepimpt.
    Heel leuk.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Jannie!!!Maar als deze van aardewerk is?? kan-ie wel stuk vallen,dat zou jammer zijn.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, bedankt voor je reactie. De letter is van kraft (bruin dik karton) en kan dus gelukkig niet kapot vallen. De letters die je via KreaTeja kan kopen maak je van cardstock.
    groeten Jannie

    BeantwoordenVerwijderen