Pagina's

zondag 27 januari 2013

Een doosje om een rompertje in te doen

Hallo Allemaal
Vandaag wil ik jullie een doosje laten zien die ik bij Saskia van Krea Sas zag met de beschrijving erbij heb eerst gevraagd of ik deze bij de hobbystunter mog plaatsen en dat vond ze goed.
Heb hierbij het papier van For ever Friends papier gebruikt dat ik vorig jaar bij Jose gekocht heb en met het hele lieve Olifantje van de Humprey's Corner Collection
 Het papier doet al zo'n leuk effect geven dat ik naast het olifantje alleen nog wat bloemetjes met de Nellie Snellen pons erbij gemaakt heb.
Het bovenaanzicht van de doos het doorzicht heb ik met mica gemaakt.
Een hele fijne zondag en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Joke,
    Nou da`s nog eens een leuk idee.
    En een mooie uitvoering.
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit en leuk ook dat mica gedeelte
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gedaan Joke, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen