Pagina's

woensdag 16 januari 2013

Kaart met Sixxix!

Hallo allemaal,
 
afgelopen tijd heb ik wat moeite gehad met het uploaden van foto's, maar ik ben eruit! Google+ geinstalleerd en er achter hoe ik daar foto's moet uploaden om ze vervolgens weer hier te krijgen...
 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een vriendin die 30 werd, dat verdiend wat bijzonders!
Ik heb hiervoor de mal van Sizzix gebruikt.
Het papier had ik nog op voorraad en vevolgens versiert met mallen van memory box en de bloemenponsen van NellieSnellen. De stempels zijn van paper mania, deze heb ik ook nog met embossingpoeder bewerkt.
 




 
 
Groetjes Ellen






3 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen je kaart is prachtig in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ellen,
    je kaart is erg leuk geworden. ik vind die sissix stans helemaal geweldig. Jammer genoeg nergens te koop.

    BeantwoordenVerwijderen