Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

Love

Hallo allemaal,
 
ik heb deze keer een doosje gemaakt met een mal van Rayer. Hij is al oud en er zitten 2 verschillende vormen in.
Het papier komt bij Jose vandaan en is van Echo Park Paper, Yours Truly. De gestansde hartjes zijn van Nellie Snellen. De Magnolia is van vorig jaar, volgens mij uit de Sweet Crazy Love serie. Ik vind dit zo'n leuke stempel, gebruik hem ook heel veel.
 
 
 
De grote letters LOVE zijn stempels van Papermania, Vintage Notes. Ook bij Jose uit de winkel. Ik heb er voor gekozen om de letters los te knippen anders waren ze te groot voor dit doosje. Ik heb ze gestempeld op cardstock met Versafine inkt, daardoor krijgt het ook een vintagelook.
Ik heb het doosje vrij rustig gehouden omdat het een klein doosje is.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

2 opmerkingen: