Pagina's

zondag 10 maart 2013


Hallo Allemaal
Vandaag de kaart die ik voor mijn man gemaakt heb deze was gisteren jarig.
Bij Martina zag ik een tutorial over dit boekkaartje en deze heb ik voor mijn man gemaakt. 
 Het boekje is 6 cm bij 6 cm geworden en opgevouwen zo klein.
 Hier net geopend en het was zo leuk om te maken en maar stiekem doen dat mijn man het niet zou zien.
Hier de hele kaart open en met de Penny Black stempels en de Joy tekst stempels de kaart versierd.
Wat een plezier heb ik van te voren gehad om deze kaart te maken.
Voor iedereen een hele fijne zondag
Groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Aller eerst van hartelijk gefeliciteerd met je man zijn verjaardag. Hij vond het zeker erg leuk.
    Wat een schattig boekje zeg. Ik ga snel kijken vind hem zo schattig. Creagroet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen