Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Vogelhuisje

Hallo allemaal,
 
afgelopen maandag was het mijn beurt weer om de etalage te doen. De meiden hadden als thema vogels gekozen! Als ik ergens niks mee heb is het met vogels, dus meiden bedankt (LOL).
Maar ik heb m'n best gedaan om iets te maken met dit onderwerp. Ik had een patroon van een vogelhuisje gekregen en heb vogeltjes bij de Xenos gekocht. Het papier is van Bo Bunny, Prarie Chic Collection. Ik heb het huisje weer op cardstock geplakt, dan is het iets steviger.
 
 
 
De klimop is van Marianne design, net als de blaadjes onder op het huisje. De tekststempel van Eline. De bloemetjes zijn van Magnolia, daarop heb ik weer plakparels geplakt. De vogels heb ik met een lijmpistool vastgeplakt, Jose heeft een lijmpistool met een heel fijn puntje. Dat werkt makkelijker om deze kleine dingen vast te plakken.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Graag gedaan hoor Jannie het kiezen van het thema. Lol. Je hebt een mooi huisje gemaakt. Ben benieuwd hoe de etalage er uit ziet.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    je fietskarretje vond ik helemaal geweldig.
    Fijne paasdagen, groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen