Pagina's

maandag 20 mei 2013

Boekje met stempels van Different Colors.

 Zaterdag heb ik weer een demo bij de Hobbystunter gegeven met de stempels van Different Colors. Er waren weer veel gezellige dames die mee hebben gedaan met de make en take. Dat was dit keer een boekje. Het blijft zo leuk om met elkaar te knutselen en van elkaar te leren.

Een van mijn voorbeelden te inspiratie om met de stempels aan de slag te gaan is dit boekje van een soort effen onderzetters die ik heb bewerkt met de stempels van Different Colors. Het zijn hele mooie stempels. Met wat inkt, touwtjes of lintjes zijn mooie resultaten te bereiken.




Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog.
Fijne tweede pinksterdag.

1 opmerking:

  1. Heel leuk en mooi boekje Saskia en ik kan me voorstellen dat de dames hier lekker mee aan de gang zijn gegaan.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen