Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

Klok van Tim Holtz

Hallo allemaal,
 
als laatste ben ik aan de beurt om te laten zien wat ik ervan gemaakt heb.
Als eerste heb ik van wit cardstock de klok gestanst. Ik heb hem bestempeld met een bloemenstempel met paarse Distress Ink. Hieronder heb ik swirls geplakt. Als wijzerplaat heb ik een kant en klaar plaatje gebruikt en onder de klok geplakt. Deze heb ik bij José in de winkel gekocht. Dande klok met foamtape op de kaart geplakt. Onderaan de klok bloemen en blaadjes gedaan en een tekststempel.
 
 
 
 Ik heb nog een tweede voorbeeld gemaakt.
 
 
 De klok heb ik nu uit chipboard gestanst, daarna bewerkt met Gesso, goed laten drogen en daarna bewerkt met 2 kleuren Distress Ink, Vintage Photo en Spiced Marmelade. Daarna  hier en daar embossingpoeder aangebracht.

 
Dan in de wijzerplaat op designpapier de tekst gestempeld en erin geplakt. De wijzerplaat kan geopend worden dmv een touwtje
 
 
Het designpapier is van Papermania, en heet Chronology net als de gestande radertjes op de voor-en binnenkant.
In de binnenkant van de kaart heb ik een mapje gemaakt en hier ochtend-en avondthee gedaan.

Ik hoop dat we jullie hebben inspireren om ook met de wekker van Tim Holtz aan de slag te gaan.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Super vind ik ze allebei en de laatste vind ik het einde.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen