Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Paars kaartje

 
Hallo allemaal,
 
deze keer weer een kaartje met een Magnolia stempel. José had met koninginnedag de Magnolia's in de aanbieding. Dus moest ik er wel weer een paar kopen. Ik vond deze ook wel heel lief met die grote bloem.
 
 
 
Het papier is van Maja design, Vintage Spring, dit is zulk mooi papier daar krijg je niet genoeg van. Verder heb ik hem vrij eenvoudig gehouden met een paar bloemen. Ik heb deze bloemen bewerkt met Distress inkt.
Ik koop tegenwoordig witte roosjes en bloemetjes. Je kan ze zelf dan bewerken met inkt of glimmermist in de kleuren die bij je kaart passen.
 
Bedankt voor het kijken en een fiijn weekend,
 
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Wat een schitterend kaartje Jannie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen