Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Zakhorloge

Hallo allemaal,
 
tijdens een crop, met vriendinnen, had een vriendin deze kaart gemaakt.Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde maken. Heb hem wel iets veranderd.
Ik heb het zakhorloge gestanst van chipboard en daarna bewerkt met gesso. Toen dat droog was hem met distressinkt bewerkt, dat geeft een heel leuk effect. Daarna een lintje aan het handvat geknoopt. Op het horloge vlinders geplakt.
 
 
Achter het horloge heb ik de mal en stempels van Joy gebruikt.
Het papier is van Maja design, dit blijft mooi papier.
In de hoek een hoekje gestansd en er bloemen op geplakt en klaar is m'n kaart.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje Jannie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen