Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Demo van afgelopen zaterdag

 
Hallo allemaal,
 
afgelopen zateradg had ik een demo met Marianne design, lekker bleometjes borduren. Ik had als make&take een wijinfleshanger bedacht. Omdat het zondag vaderddag was heb ik een mannen ontwerp gemaakt.Van de bloemen heb ik er 2 geborduurd. De stempelafdruk is ook van Marianne design. de tekststempel is van Joy.
 

 
 Ik heb ook de nieuwe Marianne kerstlabels en teksten gebruikt. Hier heb ik een boekje gemaakt.


 
Het plaatje is ook van Marianne, er naast heb ik Liquid Pearls gebruikt, maakt je kaartje net even af. er zit een heel klein puntje aan het flesje zodat je hele kleine dropjes kan maken. Voor mij is dat iets lastiger omdat ik niet precies aan voel hoe hard ik knijp in het flesje 

 
 Zoals vele wel zullen weten heb ik niks met uilen, maar voor de demo toch een uilenkaartje gemaakt.
 

 
 Hier heb ik de cirkel van Marianne geborduurd.
 
 
 Tekststempel gebruikt en daarna wat Enamel erop gesmolten.
 
 
Nog een kerstkaartje.
 
Sommige hebben ervoor gekozen om niet te borduren, maar dat maakt natuurlijk niets uit. De bloemen zijn gewoon leuk om te verwerken.
 
Leuk dat jullie er waren, het was gezellig,
groetjes Jannie
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten