Pagina's

maandag 24 juni 2013

Product in het zonnetje: Let's get Bizzee

Deze week weer een product in het zonnetje. Dit keer een houten film strip van Let's get Bizzee. Deze is natuurlijk heel mooi te bewerken met foto's, maar ik ben aan de slag gegaan met stempels van Joy en Studio Light en heb een vintagelook aan gegeven. 
 Ik heb het frame geverfd met witte gesso. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met Distress inkt op de randen en wat stempels. In het frame zitten kleine kaartjes die ik heb bewerkt met stempels met bruine Archivalinkt.
 Verder ben ik enthousiast aan de slag gegaan met mijn Frantagekit de paarse kit. Heb het uitbundig gebruikt op de vlinders en takjes. Het is echt zo leuk.
 De vlinder wat gekleurd met Distressinkt.
 Ik heb alle stansjes ook bestempeld met de bloemenstempel van Joy. Geeft een leuk effect.
De hele week staat dit product in het zonnetje. Ik ben benieuwd wat de anderen gemaakt hebben.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.
Groetjes Saskia

2 opmerkingen: