Pagina's

maandag 3 juni 2013

Product in het zonnetje, metalen hart

Zoals de titel al vertelt hebben we weer een nieuw product in het zonnetje. Deze week een metalen hart wat heel leuk is om te pimpen.

Ik wilde graag dat het metaal nog zichtbaar zou zijn, maar wilde er ook nog wat kleur op aanbrengen dus ben aan de slag gegaan met een embossingpoeder van Stampendous Shabby White embossing enamel.
Om dit te doen heb ik boven op het hart wat poeder gestrooid, vervolgens heb ik het hart aan de onderkant verhit met mijn heattool. Dit werkte heel goed, omdat het metaal goed warm wordt en het poeder mooi smolt op het hart.
Vervolgens heb ik een Vintageplaatje van de serie van april van Marianne Design uitgesneden met een Spellbindersmal en weer op een andere uitgesneden mal geplakt met foamblokjes. Verder nog gedecoreerd met wat bloemetjes, een strikje, roosjeslint en 2 houten knoopjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Woensdag zal Ellen haar creatie met dit hart laten zien en vrijdag is het de beurt aan Jannie. Ik ben benieuwd wat zij er van gaan maken.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten