Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Mery

Hoi allemaal,
 
Ik heb weer een kaartje gemaakt met nieuwe producten en oudere producten van Joy!crafts. Ik heb de Paper blossom ponsen weer uit de kast gehaald en ben er druk mee bezig geweest om weer schitterende bloemen mee te maken. Ze blijven mooi en super leuk om mee te werken.
Deze bloem heb ik gemaakt met de Paper blossom pons 6100/0102, een pons met 4 verschillende grote blaadjes erin, waardoor je allerlei maten bloemen kan maken.
Het bruine patroon in de kaart, is iets nieuws , wat deze maand uitkomt. Dit zijn Glaze Diecuts 6013/0521, het zijn mooie kaartjes/papier, die je kan insponzen met inkt en dan verschijnt het mooie patroon. Ik vind het zelf heel leuk om te doen, met een mooi resultaat.
De ronde vlinder mal is van Mery 6002/0244, ik heb hem op deze kaart als label gebruikt. De losse vlindertjes horen erbij en zijn 6002/0245. De rand met tulpjes is van Lin en Lene 1201/0059. Het mooie lint is ook van Joy!crafts 6300/0308 en de parels 6020/0012
 
Groetjes Anke
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten