Pagina's

vrijdag 25 oktober 2013

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,
 
afgelopen zondag was een vriendin jarig en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Ik had bij Jose van de Spellbinders, Grand Nestabilities gekocht. Daar kon ik nu gelijk mee aan de slag.
 
 

 
Ik heb de cirkels gestansd van cardstock en de bovenste cirkel van Maja design, Vintage Autum Basics. Dit is zulk mooi papier om mee te werken.
Het plaatje is van Wee Stamps, deze zijn ook zo leuk. Ik kleur meestal stempels in, maar als je snel een kaartje wilt maken is dit ook een hele leuke oplossing. Ze zijn heel leuk, Jose heeft er verschillende in de winkel, ook voor de kerst.

Afgelpen zaterdag was de workshopdag in de winkel. Het was erg gezellig, er zijn leuke dingen gemaakt door iedereen. Op naar de volgende dag.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten