Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Snel klaar

Hallo allemaal,
 
ik moet veel kerstkaartjes maken, dat heb ik geloof ik al een keer verteld, maar het komt er niet van.
Nu zag ik op een blog een kaartje ( ik weet niet meer waar) en ik dacht die zijn leuk en snel klaar.
Ik heb er wel m'n eigen draai aan gegeven. Een stukje kraft, daarop designpapier. Stukje ribbelkarton, dat bewerkt met witte verf. Een halve cirkel. Een labeltje met een tekststempel, stukje touw en daarin een lintje geknoopt .Om het kaartje een stukje touw gewikkeld en daaraan een bedeltje geknoopt. Alles met de distresser bewerkt en beinkt.
 
 
Misschien dat ik er nog een paar bloemetjes of ijssterren op maak, maar dat zie ik later dan wel. Voor nu vind ik ze goed.
 

 
De plaatjes komen bij José uit de winkel en ziijn heel leuk en niet duur.
 
Bedankt voor het kijken, fijn weekend
groetjes Jannie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten